آموزش ساخت سايت فروشگاهي با گوشي اندرويد
آموزش ساخت سايت فروشگاهي در مشهد با گوشي اندرويد

تصور كنيد براي ديدن يك شهر توريستي به مركز اصلي آن يعني ميدان مي رويد. طراحي سايت وردپرس در مشهد خيابان هاي اطراف اين مكان جاذبه هاي بسيار زيبايي دارد. شما يكي را انتخاب كرده و وارد كنيد. پس از كاوش در اين جاده، براي بازديد از يك جاذبه ديگر برنامه ريزي كنيد. اما متوجه مي شويد كه از جاده اي كه هستيد به ساير نقاط شهر راه نداريد و بايد به محل برگرديد.
شايد اين شهر داراي جاذبه هاي مختلف طبيعي، تاريخي، فرهنگي و ... باشد و شما دوست داشته باشيد فقط به جاذبه هاي تاريخي برسيد، اما حتي يك كتاب راهنماي مناسب براي رسيدن به هدف خود نداشته باشيد. چه احساسي نسبت به اين وضعيت داريد؟ من اگر جاي شما بودم ترجيح مي دادم به شهر ديگري نقل مكان كنم!
مشابه داستان بالا، وقتي از صفحه نتايج جستجوي گوگل وارد سايتي مي شويد، علاقه مند هستيد كه صفحات آن را مرور كنيد، مقالات مختلف آن را مشاهده كنيد و در مورد موارد مرتبط بيشتر بدانيد. اما اگر صفحات لينك هاي داخلي كه شما را به ساير بخش هاي مرتبط متصل مي كند نداشته باشند، آيا باز هم علاقه مند به بازديد از سايت هستيد؟
در اين مقاله ابتدا در مورد اينكه لينك سازي داخلي چيست و سپس اهميت لينك سازي داخلي در سئو و تكنيك هاي حرفه اي استفاده از آنها براي بهينه سازي سايت صحبت مي كنيم. در مقاله اي ديگر به تفصيل درباره چيستي بك لينك ها و تاثير آنها بر سئو بحث كرديم.
ارتباطات داخلي چيست؟
ابتدا مفهوم پيوند داخلي را بررسي خواهيم كرد. احتمالاً با اصطلاح پيوند دادن آشنا هستيد! پيوند يك قطعه كد است كه از تگ A در كدنويسي html تشكيل شده است و در صورت كليك يا انتخاب، شما را از صفحه اي كه در آن هستيد به صفحه ديگري در وب هدايت مي كند.
تفاوت لينك سازي داخلي و خارجي در مقصد آن است! اگر در مقاله آموزش پروژه در سايت ما روي پيوندي كليك كنيد كه به صفحه اي در سايت ديگري مانند سايت HubSpot مي رود، اين يك پيوند خارجي است. اما اگر روي همان لينك به صفحه ديگري در سايت ما مانند مقاله اي در مورد سرعت كليك كنيد، لينك ارائه شده يك لينك داخلي است.
اكنون كه فهميديم داخلي چيست، بياييد به ساخت لينك هاي داخلي برويم.
چگونه يك لينك داخلي ايجاد كنم؟
اكثر خوانندگان اين مقاله احتمالاً با ايجاد اينترانت آشنا هستند، اما در زير توضيحي سريع در مورد نحوه افزودن خواننده هاي جديد ارائه مي دهيم:
ايجاد لينك هاي داخلي در كدنويسي html
قرار دادن اين قطعه در يك صفحه HTML يك پيوند ايجاد مي كند:
كلمه پيوند
همانطور كه در بالا مي بينيد، آدرسي كه به جاي آدرس لينك قرار مي گيرد و متني كه بين تگ هاي باز و بسته قرار مي گيرد، متن پيوند يا انكر تكست است. در ادامه مقاله و لينك هاي داخلي در قسمت آموزش سئو با مفهوم انكر تكست بيشتر آشنا مي شويم.
ايجاد لينك هاي داخلي در وردپرس
روش ايجاد لينك هاي داخلي و لينك هاي رايج در وردپرس ساده است.
به سادگي متن مورد نظر يا انكر متن مورد نظر را با ماوس انتخاب كنيد و سپس نماد پيوند نشان داده شده در تصوير بالا را انتخاب كنيد.
در نهايت در فيلد جديد آدرس مورد نظر خود را كه احتمالا لينك يكي از صفحات ديگر سايت است وارد كرده و دكمه آبي را انتخاب كنيد.
تفاوت بين ارتباطات داخلي و خارجي
يكي از مفاهيمي كه بسياري از وب مسترها با مفهوم لينك سازي داخلي سايت اشتباه مي گيرند، لينك هاي درون صفحه است. پيوند در يك صفحه به معناي پيوندي است كه روي آن كليك مي‌كنيد، نه به صفحه ديگري در صفحه، بلكه فقط به قسمت ديگري از همان صفحه. در ابتداي اين مقاله نمونه اي از اين نوع لينك ها را مشاهده كرديد، ما از آن به عنوان ليست استفاده كرديم.
تاثير لينك هاي داخلي بر سئو سايت
در حال حاضر، ما مفهوم بازاريابي وابسته و نحوه عملكرد آن را مي دانيم. در مرحله بعد، تاثير لينك سازي داخلي بر سئو سايت بايد به صورت مفهومي و جامع تعريف شود. لينك هاي داخلي از دو طريق بر سئو و بهينه سازي سايت ما تاثير مي گذارند:
كاربران
موتور هاي جستجو
ارتباط بين لينك هاي داخلي و موتورهاي جستجو
همه ما مي دانيم كه موتورهاي جستجو از "هوش مصنوعي" براي فهرست بندي صفحات وب سايت ما و همچنين شناسايي كلمات كليدي و ساير ويژگي ها استفاده مي كنند. هوش مصنوعي موتورهاي جستجو مانند گوگل قدرت زيادي در بررسي صفحات دارد، اما در نهايت گاهي اوقات ممكن است اشتباه كنند و مديران وب سايت ها را ناراحت كنند.
به عنوان مثال، يكي از رايج ترين اشتباهات، تشخيص نادرست كلمات كليدي صفحات است. مقاله ما "Social Signal" ممكن است از تمام استانداردهاي موجود SEO پيروي كرده باشد، اما ربات هاي گوگل اين كلمه كليدي را به جاي Social Signal، Communication Signals يا ساير كلمات مرتبط با بررسي اين صفحه تشخيص مي دهند.
در اين مورد، اين صفحه اعتبار كمي دارد زيرا روي آن كلمه ضعيف است. مسئله ديگر اين است كه گوگل حتي ممكن است كلمات كليدي را در صفحات مختلف سايت شما به اشتباه شناسايي كند. بهترين راه براي جلوگيري از اين مشكلات استفاده از لينك هاي Ankertext داخلي است!
به اين معني كه پس از انتشار يك مقاله «سيگنال اجتماعي»، از ميان مقالات مختلف و احتمالاً مرتبط در سايت، به آن صفحه با كلمه كليدي «سيگنال اجتماعي» لينك دهيد. به اين ترتيب گوگل و ساير ربات هاي جستجوگر متوجه مي شوند كه كلمه كليدي اين صفحه از وب سايت چيست.
كيفيت صفحه
يكي ديگر از موارد مهمي كه موتورهاي جستجو در رابطه با لينك سازي داخلي و سئو به آن اهميت مي دهند، اعتبار صفحه است. بايد بدانيد كه تمامي لينك هاي داخلي از صفحات سايت شما به صفحه ديگري باعث افزايش اعتبار صفحه فرود مي شود.
اينكه چقدر اعتبار به صفحه فرود منتقل مي شود بستگي به ميزان اعتبار صفحه لينك دهنده دارد. به عنوان مثال، صفحه اول وب سايت هميشه نسبت به بقيه صفحات قابل اعتمادتر است. اين همان كلمه اي است كه باعث مي شود بسياري از مغازه ها يا محل هاي كار از همان صفحه اول و دقيقاً با كلمه لنگر كلمه كليدي به صفحات هدف و ارزشمند لينك دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۱۷:۴۰ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

مفهوم بهينه سازي موتورهاي جستجو يا سئو كمتر از دو دهه است كه مطرح طراحي سايت وردپرس در مشهد شده است و يك حوزه كاري كاملاً جديد است. با اين حال، در اين مدت كوتاه، اين مفهوم به قدري مهم و ارزشمند شده است كه بقا و موفقيت هر شركت و سازماني به يك وب سايت بهينه شده براي سئو بستگي دارد. بنابراين بازار كار بسيار خوبي براي استخدام كارشناسان سئو وجود دارد و تمامي شركت ها و سازمان ها به دنبال جذب كارشناسان سئو هستند كه در تكنيك هاي بهينه سازي وب سايت تسلط كافي داشته باشند و رتبه موتورهاي جستجو را بهبود و بهبود بخشند.
اگر متخصص سئو هستيد يا به تازگي به اين رشته علاقه مند شده ايد و مي خواهيد در مورد بازار كار و نحوه استخدام كارشناس سئو بيشتر بدانيد، خواندن اين مقاله را توصيه مي كنم.
متخصص سئو كيست؟
امروزه همه مشاغل و مشاغل به صورت آنلاين انجام مي شود و رقابت شديدي بين مشاغل مختلف براي كسب موقعيت هاي بهتر در موتورهاي جستجو وجود دارد. به عبارت ديگر، كسب رتبه بالا در موتورهاي جستجو مانند گوگل مي تواند فروش خدمات و محصولات هر سازمان و شركتي را افزايش دهد.
كارشناس سئو يا متخصص سئو كه در ايران با نام سئوكار نيز شناخته مي شود، شخصي است كه يك وب سايت را براي موتورهاي جستجو (Search Engine Optimization) بهينه سازي مي كند تا تجربه كاربري را بهبود بخشد و رتبه وب سايت را در موتورهاي جستجو افزايش دهد. گوگل از بينگ و ياهو پشتيباني مي كند.
به عبارت ديگر، سئو كسي است كه مي داند چگونه ترافيك موتورهاي جستجو مانند گوگل را افزايش دهد. به گزارش وب سايت seo.com، يكي از وظايف يك متخصص سئو كسب جايگاه برتر در موتور جستجو و يافتن نتيجه جستجوي صفحه 1 است.
با توجه به اهميت بالاي اين موضوع، تمامي شركت ها و سازمان ها با هر زمينه فعاليتي نياز به استخدام متخصص سئو دارند و اين موقعيت شغلي بازار كار بسيار خوبي را در ايران و كشورهاي جهان فراهم كرده است.
استخدام كارشناس سئو نيازمند آموزش است
از آنجايي كه آموزش رسمي سئو هنوز فاقد رشته تحصيلي خاص است، هر شركت سياست هاي متفاوتي در رابطه با آموزش مورد نياز براي استخدام يك متخصص سئو دارد. براي اكثر شركت ها رشته تحصيلي مهم نيست و معمولا مدرك ليسانس در هر رشته اي كافي است.
از سوي ديگر، برخي از شركت ها و سازمان ها فارغ التحصيلان رشته هايي مانند بازرگاني، مديريت بازرگاني، MBA، ارتباطات و علوم كامپيوتر و فناوري اطلاعات را ترجيح مي دهند. در هر صورت داشتن اطلاعات و دانش خوب در مورد تجربه و سابقه كاري و راه هاي بهبود سئو و وب سايت براي همه شركت ها مهم است.
بازار كار و شرايط استخدام براي متخصصين سئو چگونه است؟
طبق اطلاعات سايت Simplilearn، امروزه بيش از يك ميليارد وب سايت وجود دارد و هر كدام در تلاش هستند تا رتبه برتر گوگل، بينگ، ياهو و موتورهاي ديگر را كسب كنند. سئو و محتواي سئو پادشاه بلامنازع در مسير دستيابي به آن موقعيت است.
امروزه همه شركت ها، حتي آنهايي كه ساختار سنتي دارند، از اهميت و اهميت يافتن جايگاه در موتورهاي جستجو آگاه هستند. به همين دليل، كار متخصصان سئو تقاضا و بازار كار بسيار خوبي پيدا كرده است و سئوكاران ماهر و با تجربه مي توانند از اين راه درآمد زيادي كسب كنند. طبق گفته MarketingCareer، ميانگين درآمد يك متخصص سئو بين 55000 تا 89000 دلار در سال تخمين زده مي شود.
يكي از مزاياي شغل متخصص سئو اين است كه هيچ الزامي براي حضور فيزيكي شما در شركت يا سازمان وجود ندارد. براي بهينه سازي وب سايت خود براي موتورهاي جستجو، فقط به يك كامپيوتر يا لپ تاپ و دسترسي به اينترنت نياز داريد، همين! به همين دليل بسياري از شركت ها چندان خواستار حضور شما نيستند و همچنين توانايي كار از راه دور يا كار بر روي پروژه ها را دارند و شما گزينه هاي زيادي براي زمان و نحوه كار داريد.
جايگاه سئو بخشي از بخش ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي است و بسته به نوع و اندازه شركت و سازمان ممكن است به يك يا چند سئوكار نياز داشته باشد. حتي در برخي از شركت ها، تيم سئو ممكن است شامل كارآموزان سئو، متخصصان سئو و مديران سئو باشد. بنابراين، چه يك سئوكار حرفه اي و باتجربه باشيد و چه فقط مي خواهيد در اين زمينه فعاليت كنيد، مي توانيد با بررسي آگهي هاي استخدام در وب سايت جاب ويژن، مسير حرفه اي خود را به عنوان يك متخصص سئو آغاز كنيد.
اگر عبارت استخدام متخصص سئو را در Job Vision جستجو كنيد، تعداد زيادي آگهي استخدام مشاهده مي كنيد كه مي توانيد با توجه به شرايط و تجربه خود رزومه خود را براي آن ارسال كنيد.
يك متخصص سئو بايد چه مهارت هايي داشته باشد؟
حتما به خاطر داريد كه تا همين چند سال پيش انتهاي مطالب وبلاگ پر از ده ها تگ مرتبط و نامرتبط بود! زيرا اعتقاد بر اين است كه بهينه سازي و افزايش متاديتا به بهبود رتبه سايت در موتورهاي جستجو كمك مي كند و ممكن است يكي از عملكردهاي اصلي سئو باشد. اما وظايف و مهارت هاي سئو در سال هاي اخير تغيير كرده است و امروزه يك متخصص بهينه سازي سايت نياز به مهارت ها و توانايي هاي گسترده اي دارد.
متخصصان و مشاوران سئو بايد دانش متوسط ​​تا پيشرفته اي از مهارت هاي فني مانند زبان هاي برنامه نويسي HTML، PHP يا CSS، نرم افزارهاي مديريت داده مانند MYSQL، نرم افزارهاي استخراج و تجزيه و تحليل داده ها مانند Google Analytics و نرم افزارهاي بازاريابي مانند Google داشته باشند.
علاوه بر اين، سئوي موفق به مهارت هاي شخصي مانند مهارت هاي تحليلي قوي، روابط عمومي خوب، خلاقيت و نوآوري و همچنين مهارت هاي حل مسئله نياز دارد.
بهينه سازي موتور جستجو و نحوه كار آن
توانايي شناسايي كلمات كليدي ارزشمند با استفاده از ابزارهاي مختلف
مقدمه اي بر HTML
مكان كلمات كليدي و كاربرد آنها را بشناسيد
مهارت هاي نوشتاري و كپي رايتينگ متوسط ​​و پيشرفته
محبوب براي توليد محتواي بصري مانند عكس، فيلم و اينفوگرافيك
امكان ايجاد و ايجاد لينك در صفحات مهم
آشنايي با روند سئو و تغييرات در الگوريتم هاي گوگل
وظايف و مسئوليت هاي متخصص سئو چيست؟
فردي كه در زمينه سئو وب سايت تخصص دارد، وظيفه اصلي او بهبود جايگاه وب سايت در موتورهاي جستجو و ايجاد محتواي سئو پسند است. راه هاي زيادي براي رسيدن به اين هدف وجود دارد كه تقريباً همه آنها بخشي از وظايف و مسئوليت هاي متخصص سئو هستند.
به عنوان مثال، اگر كلمات كليدي "شغل" يا "راهنماي يافتن" را در گوگل جستجو كنيد، مي بينيد كه سايت كاريابي Job Vision در صفحه اول بسيار خوب قرار گرفته است. دستيابي به اين جايگاه، حفظ آن و ارتقاء و ارتقاي اين جايگاه از جمله وظايف دوست عزيزمان سئوكار در تيم جاب ويژن مي باشد.
برخي از مسئوليت هاي يك مشاور سئو عبارتند از:
نظارت و تجزيه و تحليل كاربران وب سايت و بهبود تجربه كاربري
بهينه سازي صفحات وب
گزارش ها و آماري از وضعيت سايت ارائه مي دهد
كلمات كليدي قدرتمند را جستجو و پيدا كنيد تا ترافيك بيشتري دريافت كنيد
مشكلات و خطاهاي سايت را پيدا و رفع كنيد
رقبا را بررسي كنيد و راه حل هايي براي حفظ يا كسب بالاترين موقعيت ارائه دهيد
ساختار و رتبه بندي URL را بهبود بخشيد
تگ عنوان را بهبود و تغيير دهيد
برچسب هاي عنوان بهبود يافته
توضيحات متا يا توضيحات متا خود را بهبود بخشيد.
غني سازي محتواي وب سايت با لينك هاي داخلي و خارجي
بهبود و تقويت محتواي اصلي سايت
بسته به خط مشي شركت يا سازمان، نوشتن و توليد محتوا ممكن است بخشي از وظايف سئو باشد يا نباشد. اما در هر صورت از فرد انتظار مي رود كه تسلط خوبي به سئو و توانايي در نوشتن محتواي سئو و نوشتن قوانين به زبان فارسي داشته باشد.
كارفرمايان به دنبال چه ويژگي ها و مهارت هايي هستند؟
صفحه مربوط به تبليغات شغلي ديجيتال ماركتينگ و سئو سايت يكي از پربازديدترين صفحات سايت جاب ويژن است و بسياري از شركت ها خواهان استخدام سئو حرفه اي هستند. اگرچه هر شركت و سازمان ممكن است معيارها و دلايل انتخاب متفاوتي داشته باشد. اما به طور كلي، از يك متخصص سئو انتظار مي رود كه اين ويژگي ها و مهارت ها را داشته باشد:
دانش پيشرفته از عملكرد موتور جستجو
توانايي تفكر خلاقانه و استراتژيك، شناسايي مسئله و توانايي حل مسئله.
گرامر و مهارت هاي نوشتاري متوسط ​​تا پيشرفته
توانايي كار تيمي و انفرادي
با گوگل آناليتيكس و نحوه كنترل آن آشنا شويد
تسلط يا دانش نسبي به HTML، CSS و ساير زبان ها
آشنايي با ابزارهاي بهينه سازي وب سايت
مهارت هاي تحليلي و مديريت زمان عالي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۰:۴۰ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

در ادامه تمامي مراحلي كه براي سئو وب سايت خود بايد انجام دهيد را بررسي مي كنيم. طراحي سايت وردپرس در مشهد اگر مي خواهيد در مورد توسعه وب بيشتر بدانيد، اين مقاله را تا انتها بخوانيد.
تحقيق كلمات كليدي در سايت فروشگاه
اساسا، بهينه سازي موتورهاي جستجو و توسعه استراتژي سئو هميشه با تحقيق در مورد كلمات كليدي شروع مي شود. در ابتداي توسعه استراتژي هاي سئو براي فروشگاه هاي آنلاين، لازم است عباراتي را كه مخاطبان هدف شما در گوگل جستجو مي كنند و كلمات كليدي كه براي جستجوي محصولات شما در گوگل و ساير موتورهاي جستجو استفاده مي كنند، بدانيد. يافتن كلمات كليدي مورد استفاده توسط مخاطبان و اولويت بندي آنها در دسته بندي هاي مختلف را تحقيق كلمه كليدي مي گويند.
كلمات كليدي به دست آمده از فرآيند تحقيق كلمات كليدي، سوخت مورد نياز موشك سئوي شما براي طراحي استراتژي سئو صفحه فروشگاه شما و صعود به گوگل خواهند بود. ليست كلمات استخراج شده براي طراحي ساختار اطلاعاتي مناسب صفحه فروشگاه بسيار مهم است. در ادامه در مورد ساختار اطلاعات صفحه فروشگاه بيشتر توضيح خواهيم داد. به طور خلاصه، تحقيق كلمات كليدي به شما مي گويد:
مشتريان و كاربران وب سايت شما از چه كلماتي در گوگل استفاده مي كنند؟
چند كلمه در گوگل جستجو مي شود؟
سطح رقابت و سختي رتبه در شرايط مختلف چقدر است؟
كدام كلمات كليدي بيشترين درآمد را براي كسب و كار شما دارند؟
موضوع تحقيق كلمات كليدي موضوعي بسيار گسترده و مهم است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيق كلمات كليدي و آشنايي با ابزارهاي مختلف، بهتر است مقاله آموزش تحقيق كلمات كليدي نوشته گروه زنا را مطالعه كنيد. خواندن اين راهنما فرآيند تحقيق صفر تا صد كلمه كليدي را به شما آموزش مي دهد و به شما كمك مي كند تا ليستي از كلمات كليدي مهم بسازيد.
چگونه در وب سايت يك فروشگاه تحقيق كلمات كليدي انجام دهيم
ساده ترين راه براي يافتن ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كارتان، استفاده از ابزار تحقيق كلمات كليدي است. موثرترين ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي معمولا تجاري هستند و مي توان آنها را با هزينه اي دلاري خريداري كرد. بهترين اين ابزارها KWfinder، ahref و Semrush هستند. نسخه آزمايشي اكانت Ahref را مي توان از سايت ايرانيان خريداري كرد و با پرداخت ريالي به مدت يك هفته از آن استفاده كرد.
از ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي استفاده كنيد
اين روش با وارد كردن يك كلمه كليدي يا كلمات كليدي مرتبط با عنوان وب سايت در ابزار تحقيق كلمات كليدي شروع مي شود. به عنوان مثال با وارد كردن يكي از كليدواژه ها در kwfinder، ليستي از كلمات مرتبط را دريافت خواهيد كرد. براي مثال اگر به دنبال توليد محتوا يا كيفيت براي كلمه قهوه ساز هستيد، بايد كلمه قهوه ساز را در اين ابزار تايپ كنيد.
دانستن اينكه رقباي شما براي چه كلمات كليدي رتبه بندي مي كنند به شما كمك مي كند ايده هاي جديدي براي توليد محتوا و بهينه سازي در صفحه پيدا كنيد. به عنوان مثال در تصوير زير به نقد و بررسي coffeestore.ir، وب سايت محبوب در بخش قهوه مي پردازيم. ابزار KWfinder كلمات كليدي را كه اين وب سايت براي آنها رتبه بندي مي كند به ما نشان مي دهد:
ابزار رايگان تحقيق كلمات كليدي
ممكن است هنگام جستجو در گوگل متوجه شده باشيد كه به محض شروع تايپ، گوگل به طور خودكار پيشنهاداتي را ارائه مي دهد. از آنجايي كه اين توصيه‌ها بر اساس رفتار واقعي كاربر هستند، مي‌توانند الهام‌بخش خوبي براي انتخاب كلمات كليدي مناسب باشند.
جستجوهاي مرتبط (جستجوهاي مرتبط):
اين ويژگي شبيه ويژگي كلمه تكميل خودكار است با اين تفاوت كه جملات در پايين صفحه نمايش داده مي شوند.
كلمه كليدي موج سوار:
Keyword Surfer يك ابزار عالي براي تحقيق كلمات كليدي است كه كلمات كليدي مشابه را در همان صفحه نتايج جستجوي گوگل نشان مي دهد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه افزونه Google Chrome Keyword Surfer را نصب كنيد. بنابراين، هنگامي كه كلمات جديد را در گوگل جستجو مي كنيد، اين افزونه كلمات مشابه را به همراه اطلاعات آماري كلمه نمايش مي دهد.
استراتژي كليدي
اكنون فهرستي از كلمات كليدي براي پايگاه داده خود داريد. براي رتبه بندي اين اصطلاحات، بايد صفحاتي در سايت خود ايجاد كنيد و از اين اصطلاحات در صفحه مناسب استفاده كنيد. ابتدا بايد صفحاتي را انتخاب كنيد كه با هر كلمه كليدي مطابقت دارند و سپس به نحوه استفاده از كلمه كليدي در صفحه فكر كنيد.
شناسايي هدف تحقيق
فرض كنيد سايت فروشگاه شما درباره قهوه است و پس از انجام برخي تحقيقات كلمات كليدي، اين كلمات را در ليست خود داريد:
قهوه ساز
لاته يا كاپوچينو
يك فنجان قهوه ساز
قهوه عربيكا
طرز تهيه قهوه سرد
قهوه دستي مولينكس
اگر قصد داريد يك صفحه فروشگاهي با وبلاگ داشته باشيد، بايد بدانيد كه كدام كلمات كليدي را در پست هاي وبلاگ خود و كدام را در صفحات محصول خود هدف قرار دهيد.
به عبارت ديگر، تصميم گيري ساده است. به عنوان مثال، هيچ كس صفحه محصولي را براي كلمه كليدي "چگونه قهوه سرد درست كنيم" ايجاد نمي كند زيرا نامربوط است. افرادي كه اين كلمه كليدي را جستجو مي كنند مي خواهند طرز تهيه اين نوع قهوه را بياموزند نه خريد تجهيزات.
اما در مورد كلمه كليدي « آسياب قهوه دستي Mulinex » چطور؟ آيا بايد با نوشتن يك پست وبلاگ اين مشكل را حل كرد؟ يا بايد صفحه اي ايجاد كنم كه تمام محصولات آسياب قهوه مولينكس در آن فروخته شود؟
از آنجايي كه هدف اصلي شما ممكن است فروش بيشتر آسياب هاي قهوه مولينوكس باشد، منبع شما ايجاد وبلاگي در وب سايت " آسياب هاي قهوه مولينوكس " است كه تمامي محصولات مرتبط را به فروش مي رساند. اما اين استراتژي اشتباهي است زيرا اين چيزي نيست كه كاربران مي خواهند. به عبارت ديگر هدف و هدف آنها از جستجوي اين كلمات كليدي، خريد محصول است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۸:۵۰ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

كنسول جستجوي گوگل به بازاريابان و متخصصان سئو كمك مي كند تا عملكرد طراحي سايت فروشگاهي در مشهد سئوي خود را رديابي و تجزيه و تحليل كنند. كاربران همچنين مي توانند مشكلات فني و عملكرد صفحه را شناسايي و عيب يابي كنند تا وب سايت خود را براي موتورهاي جستجوي دوستانه تر كنند.
كنسول جستجوي گوگل تميز است؟
داشبورد جستجوي گوگل يك سرويس رايگان ارائه شده توسط گوگل است كه به شما كمك مي كند حضور وب سايت خود را در نتايج جستجوي گوگل نظارت، حفظ و حل كنيد. براي حضور در نتايج جستجوي گوگل نيازي به ثبت نام در كنسول جستجو نداريد، اما كنسول جستجو به شما كمك مي كند تا ببينيد گوگل چگونه وب سايت شما را مي بيند.
ابزارها و گزارش هاي كنسول جستجوي گوگل چه عملكردهايي را ارائه مي دهند؟
تأييد كنيد كه گوگل مي تواند سايت شما را پيدا كرده و بخزد.
مشكلات فهرست را برطرف كنيد و براي محتواي جديد يا به‌روز فهرست مجدد درخواست كنيد.
داده‌هاي ترافيك سايت خود را از جستجوي Google مشاهده كنيد: هر چند وقت يك‌بار سايت شما در جستجوي Google ظاهر مي‌شود، چه عباراتي در سايت شما ظاهر مي‌شود، هر چند وقت يك‌بار جستجوگران روي آن عبارت‌ها كليك مي‌كنند و موارد ديگر.
هنگامي كه Google با ايندكس، هرزنامه يا ساير مشكلات سايت شما مواجه مي شود، هشدار دريافت كنيد.
اين نشان مي دهد كه كدام وب سايت ها به وب سايت شما پيوند مي دهند.
مشكلات مربوط به AMP، قابليت استفاده از تلفن همراه و ساير ويژگي‌هاي جستجو را برطرف كنيد.
چه كسي بايد از كنسول جستجوي گوگل استفاده كند؟
هر كسي كه يك وب سايت دارد! از عمومي تا تخصصي، مبتدي تا پيشرفته، كنسول جستجو مي تواند به شما كمك كند.
صاحبان تجارت
حتي اگر خودتان از كنسول جستجو استفاده نمي كنيد، بايد در مورد آن بياموزيد، اصول بهينه سازي سايت خود را براي موتورهاي جستجو بياموزيد و ويژگي هاي موجود در جستجوي گوگل را كشف كنيد.
كارشناسان يا بازاريابان سئو
به عنوان يك بازارياب آنلاين، كنسول جستجو به شما كمك مي كند تا ترافيك وب سايت خود را كنترل كنيد، رتبه خود را بهبود بخشيد، و تصميمات آگاهانه اي در مورد نحوه نمايش سايت خود در نتايج جستجو بگيريد. مي توانيد از اطلاعات كنسول تحقيقاتي براي تأثيرگذاري بر تصميمات طراحي وب و تجزيه و تحليل بازاريابي پيچيده با ابزارهاي ديگر Google مانند Analytics، Google Trends و Google AdWords استفاده كنيد.
مديران سايت
مديران سايت علاقه مند به عملكرد عادي سايت هستند. كنسول جستجو نظارت و در برخي موارد مشكلات امنيتي مانند خطاهاي سرور، مشكلات بارگذاري وب سايت، هك و بدافزار را آسان مي كند. همچنين مي توان از آن براي انجام تعمير و نگهداري وب سايت يا تنظيم عملكرد جستجو استفاده كرد.
توسعه دهندگان وب
چه در حال ايجاد نشانه گذاري يا كد اصلي براي سايت خود باشيد، كنسول جستجو به شما كمك مي كند تا مشكلات رايج نشانه گذاري مانند خطاهاي داده هاي ساخت يافته را عيب يابي كنيد.
كنسول جستجوي گوگل چيست و چه كاربردهايي دارد؟
كنسول جستجوي گوگل يك سرويس رايگان است كه به شما امكان مي دهد درباره وب سايت خود و افرادي كه از آن بازديد مي كنند اطلاعات بيشتري كسب كنيد. مي توانيد از آن براي مشاهده مواردي مانند تعداد بازديدكنندگان سايت و نحوه ماندن كاربران در صفحه وب سايت خود استفاده كنيد. همچنين به شما اين امكان را مي دهد كه محبوب ترين قسمت سايت خود را بشناسيد. كنسول جستجوي گوگل به شما كمك مي كند تا خطاهاي وب سايت را پيدا كرده و رفع كنيد، نقشه ارسال كنيد و يك فايل robot.txt ايجاد كنيد.
راهنماي راه اندازي كنسول جستجوي سايت
افزودن و بررسي سايت ها در كنسول جستجوي گوگل
اگر فقط مي خواهيد از مديريت موتور جستجوي گوگل استفاده كنيد، بهتر است قبل از هر كاري سايت يا سايت هاي خود را در آن آپلود كنيد و آنها را بررسي كنيد. افزودن يك صفحه وب به كنسول جستجوي Google به Google نشان مي دهد كه شما مالك يا سرپرست يا كاربر ديگري هستيد كه مجاز به دسترسي به تنظيمات صفحه وب هستيد. به هر حال موتور جستجو انواع اطلاعات و درك جامعي از عملكرد وب سايت در اختيار شما قرار مي دهد.
تگ هاي HTML را اضافه كنيد
اين روش كنترل براي مديران و مديران وب‌سايت‌هايي كه تجربه كار با كد HTML را دارند، بهترين است. در قسمت جستجوي كنسول، "Property Management"، "Control this property" را انتخاب كنيد. اگر گزينه "HTML Tag" در زير "Recommended Method" ظاهر نشد، بايد بر روي تب "More Options" كليك كنيد و "HTML Tag" را انتخاب كنيد. اين به شما كد HTML را براي تأييد مي دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۲:۴۴ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

طبق داده‌هاي W3Techs، حدود 54 درصد از تمام وب‌سايت‌هاي موجود در اينترنت از Google Analytics به عنوان ابزار تحليل ترافيك استفاده مي‌كنند، اما بقيه صاحبان وب‌سايت‌ها حتي از وجود اين ابزار آگاه نيستند. راه اندازي طراحي سايت فروشگاهي در مشهد گوگل آناليتيكس اولين قدم براي دريافت اطلاعات در مورد موارد زير است:
بازديدكنندگان سايت شما چه كساني هستند؟
چه محتوايي در وب سايت شما كشيده شده است.
وقتي از وب سايت شما بازديد مي كنند چگونه رفتار مي كنند.
هنگامي كه اين ابزار را نصب كرديد، مي توانيد اهداف مختلفي را بر اساس ترافيك خود تعيين كنيد، آنها را اندازه بگيريد و ROI وب سايت و شبكه هاي اجتماعي خود را بسنجيد. اكنون، اگر مي خواهيد بدانيد كه چگونه گوگل آناليتيكس به شما كمك مي كند تا اطلاعات مفيد زيادي در مورد بازديدكنندگان وب سايت خود دريافت كنيد و نحوه استفاده از اين ابزار سئو و ابزارهاي مشابه را ياد بگيريد، حتما تا پايان اين مقاله را بخوانيد.
گوگل آناليتيكس چيست؟
گوگل آناليتيكس يك ابزار رايگان ارائه شده توسط گوگل براي استخراج آمار و داده هاي مربوط به ترافيك وب سايت و بازديدكنندگان است. اگر مي خواهيد آمار وب سايت خود را بدست آوريد، ابتدا بايد اين ابزار مفيد را نصب كنيد. با Google Analytics مي توانيد داده هاي زير را دريافت كنيد:
ميزان ترافيكي كه وب سايت شما به طور كلي دريافت مي كند.
ترافيك سايت شما از كجا مي آيد؟
ترافيك جزئي هر صفحه از كجا مي آيد؟
تعداد مشتريان بالقوه اي كه مشتري شدند.
صفحه اصلي سرنخ هاي شما بيرون مي آيد.
اطلاعات دموگرافيك كاربران شما
چه ترافيك شما از طريق موبايل باشد يا از دسكتاپ
فرقي نمي كند كه يك شركت بزرگ با يك وبلاگ يا يك وب سايت بزرگ باشيد، هر كسي مي تواند از Google Analytics استفاده كند و از آن بهره مند شود.
نحوه نصب گوگل آناليتيكس در سايت
راه اندازي Google Analytics ممكن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما زماني كه اين كار را انجام دهيد، اطلاعات مفيد زيادي به دست خواهيد آورد. براي نصب اين ابزار بايد مراحل زير را انجام دهيد:
مرحله 1: Google Tag Manager را نصب كنيد
Google Tag Manager يك سيستم مديريت براي Google Tags است. مي توانيد اطلاعات را در وب سايت خود قرار دهيد و آن را به پلتفرم هايي مانند فيس بوك آناليتيكس و گوگل آناليتيكس ارسال كنيد.
ابتدا بايد حساب كاربري خود را در داشبورد Google Tag Manager ايجاد كنيد. يك نام براي حساب خود انتخاب كنيد. سپس به آنها بگوييد مي خواهيد اين ابزار را روي كدام پلتفرم نصب كنيد. يك نام خاص براي پلتفرم خود انتخاب كنيد و به مرحله بعدي برويد.
سپس روي ايجاد و پذيرش شرايط و ضوابط كليك كنيد، كد نصب دستگاه را دريافت كنيد. اين كد را در قسمت پشتي وب سايت خود كپي كنيد. به ياد داشته باشيد كه هر دو كد را در تمام صفحات وب سايت خود كپي كنيد.
مرحله دوم: يك حساب Google Analytics ايجاد كنيد
به عنوان يك مدير تگ گوگل، بايد يك حساب Google Analytics از طريق صفحه GA ايجاد كنيد. نام حساب كاربري و وب سايت و آدرس وب سايت خود را وارد كنيد. سپس گروه صنعتي خود را به همراه منطقه زماني دلخواه خود انتخاب كنيد. در نهايت، شرايط و ضوابط دريافت شناسه خود را بپذيريد.
به خاطر داشته باشيد كه اين شناسه را براي اطلاعات شخصي به افراد غريبه ندهيد. اكنون كه اين شناسه را دريافت كرده ايد، بايد به مرحله بعدي برويد.
مرحله سوم: با استفاده از Google Tag Manager تگ هاي تجزيه و تحليل را نصب كنيد
اكنون بايد تگ گوگل آناليتيكس را در وب سايت خود نصب كنيد. وارد داشبورد Google Tag Manager خود شويد و روي دكمه افزودن برچسب جديد كليك كنيد. سپس به صفحه اي هدايت مي شويد كه بايد برچسب وب سايت جديد خود را اضافه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۷:۱۹ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم، يكي از مهم ترين مراحل راه اندازي وب سايت وردپرس، طراحي سايت فروشگاهي در مشهد انتخاب قالب است. بهتر است تمي را انتخاب كنيد كه نه تنها سريع و زيبا باشد، بلكه به طور مرتب به روز شود و به خوبي پشتيباني شود. توصيه ما اين است كه حتي اگر مي خواهيد قالبي را از يك وب سايت خريداري كنيد، قبل از خريد مطمئن شويد كه وب سايت پشتيباني دارد و به سوالات و مشكلات احتمالي شما پاسخ مي دهد.
در اينجا ما 4 تم محبوب و پركاربرد وردپرس را براي دانلود ارائه مي دهيم:
DV: يك قالب همه كاره كه توسط وب سايت معروف Elegant Themes طراحي شده است و شما به راحتي مي توانيد آن را با سيستم كشيدن و رها كردن سفارشي كنيد.
Astra: اين تم نيز قابل تنظيم است و داراي چندين نسخه مختلف از پيش ساخته براي انتخاب است.
Genesis: اين اساساً يك قالب ساز سريع است كه مي توانيد از آن براي ايجاد قالب هاي خود استفاده كنيد.
OceanWP: يك تم فوق العاده سبك و قابل تنظيم كه كاملا رايگان است و براي مبتديان يك انتخاب عالي است.
استفاده از تمامي اين قالب ها آسان است، پشتيباني خوبي دارند و همچنين داراي طرح بندي هاي متفاوتي هستند. اكثر آنها قالب هاي چند منظوره هستند، به اين معني كه مي توانيد از آنها براي وب سايت هاي مختلف استفاده كنيد.
چگونه يك قالب وردپرس نصب كنيم؟
هنگامي كه قالب مورد نظر خود را انتخاب كرديد، بايد قالب را در وب سايت خود نصب كنيد تا وب سايت شما به همان شكلي كه مي خواهيد به نظر برسد.
سه راه براي وارد كردن يك قالب وجود دارد. در صورتي كه تم مورد نظر را از دايركتوري وردپرس انتخاب كنيد كافي است به قسمت «مشاهده» و «انتخاب تم جديد» برويد، به راحتي مي توانيد نام محصول مورد نظر خود را پيدا كرده و بر روي وردپرس خود نصب كنيد.
اگر قالب را از سايت ديگري خريداري كرده ايد يا فايل قالب را از همان سايت وردپرس دانلود كرده ايد. براي نصب بايد فايل قالب را در هاست خود آپلود كنيد. شما مي توانيد هر فايل قالبي را در پوشه تم از طريق مديريت فايل از cPanel يا نرم افزار مديريت فايل ميزبان آپلود كنيد. بعد از آن، تم جديد اضافه شده به بخش پوسته هاي سايت را مشاهده خواهيد كرد كه مي توانيد از طريق بخش "نمايش" آن را فعال كنيد.
چگونه بفهميم يك سايت از چه فرمتي استفاده مي كند؟
گاهي اوقات مي‌توانيم يك سايت وردپرس را به عنوان موضوعي كه استفاده مي‌كند ببينيم. در چنين مواردي، مايليم بدانيم كه وب سايت از چه نوع سيستمي استفاده مي كند.
خوشبختانه سايت هاي زيادي وجود دارند كه به شما اطلاع مي دهند كه فرمت هر سايت چيست. كافيست به يكي از اين سايت ها رفته و آدرس سايت مورد نظر را وارد كنيد. سايت ياب به شما مي گويد كه كدام فرمت را مي خواهيد. در زير شما را با تعدادي از سايت هاي جستجوي مدل آشنا مي كنيم.
آشكارساز تم WP
ايسكنا OP
I-WP
آشكارساز WP
همچنين مي توانيد از گوگل براي يافتن بسياري از سايت هاي جستجوي تم وردپرس استفاده كنيد.
آيا مي توانم قالب را خودم درست كنم؟
براي اينكه بتوانيد خودتان قالب وردپرس طراحي كنيد، بايد دانش خوبي از زبان هاي PHP، HTML، CSS و جاوا اسكريپت داشته باشيد. چنين فرآيندي مي تواند طولاني باشد. يادگيري اين زبان ها فقط براي راه اندازي يك صفحه چندان منطقي به نظر نمي رسد. اما اگر مي خواهيد يك توسعه دهنده وب و طراح قالب شويد، طبيعتاً يادگيري اين زبان ها به شما كمك زيادي مي كند.
اما اگر مي خواهيد براي خود قالبي طراحي كنيد مي توانيد از صفحه ساز وردپرس استفاده كنيد. وردپرس چندين صفحه ساز دارد كه استفاده از آن را آسان مي كند و بدون هيچ دانش كد نويسي، چيدمان و قالب صفحات شما را تغيير مي دهد. اين صفحه سازها اغلب از سيستم كشيدن و رها كردن استفاده مي كنند. به اين ترتيب مي توانيد طرح ها و باكس هاي مختلف را در هر نقطه از صفحه قرار دهيد و به راحتي صفحه مورد نظر خود را ايجاد كنيد.
در اينجا تعدادي از محبوب ترين سازندگان سايت وردپرس آورده شده است:
سازنده وب سايت ويژوال كامپوزر
عنصر
ديوي
Beaver Builder
يك محصول بذري
Themify Builder


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۴:۳۸ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

مهمترين عنصر در سئوي وب سايت، انتخاب كلمه كليدي مناسب است تا بتواند جايگاه طراحي سايت فروشگاهي در مشهد خوبي در موتور جستجوي گوگل كسب كند. براي اين منظور روش هاي مختلفي وجود دارد كه در سلسله مقالات انتخاب كلمات كليدي به برخي از آنها اشاره كرده ايم. در اين مقاله به روش هاي اندازه گيري مي پردازيم.
هر بار كه محتواي جديدي ايجاد مي كنيد، بايد روي يك كلمه كليدي تمركز كنيد.
سه جنبه اصلي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود.
محبوبيت
دشواري
ارتباط كلمه كليدي
مانند هر سه پايه ديگر، سه پايه كلمه كليدي شما فقط زماني كار مي كند كه روي هر سه پايه نصب شده باشد.
در ادامه نگاهي دقيق تر به اين 3 ويژگي خواهيم داشت:
محبوبيت كلمه كليدي
محبوبيت كلمات كليدي در سئو معمولا به معناي حجم جستجو است. اين معمولاً به عنوان ميانگين ماهانه بر اساس 12 ماه گذشته محاسبه مي شود.
دو منبع اصلي داده هاي حجم جستجو در ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي استفاده مي شود:
داده هاي گوگل: داده هاي مربوط به حجم جستجو بر اساس رفتار كاربران اينترنت (جمع آوري شده از طريق افزونه هاي مرورگر، افزونه ها و غيره) استفاده مي شود.
ابزارهاي كلمات كليدي مختلف از منابع مختلف و روش‌هاي متفاوتي براي ارسال اطلاعات استفاده مي‌كنند كه در نتيجه تفاوت‌هايي در مقادير حجم جستجو ايجاد مي‌شود.
هر دو منبع داراي مزايا و معايبي هستند و هيچ يك از آنها 100% دقيق نيستند.
توجه: فراموش نكنيد كه محتواي خوب نوشته شده احتمالاً براي بسياري از كلمات كليدي ديگر رتبه بندي مي كند و تعداد كلي جستجوها بيشتر خواهد بود. فقط به تعداد جستجوها تكيه نكنيد، از آنها به عنوان سرنخ استفاده كنيد.
همچنين بايد با نگاهي به روند علاقه كليدواژه بلندمدت به محبوبيت يك كلمه كليدي از منظر طولاني تر نگاه كنيد.
يك ابزار عالي كه در اين مورد به شما كمك مي كند Google Trends است. فقط كافي است يك كلمه كليدي يا موضوع خاص را وارد كنيد تا ابزار به مرور زمان علاقه شما را در مقياس 1 تا 100 نشان دهد.
به عنوان مثال: كلمه كليدي 3D TV ممكن است حجم جستجوي ماهانه خوبي داشته باشد (يعني 2400 جستجو در ماه در سراسر جهان)، اما اگر به روند بلندمدت نگاه كنيد، خواهيد ديد كه علاقه در چند سال اخير كاهش يافته است.
Google Trends مي تواند به شما در يافتن و شناسايي فصلي كلمات كليدي در سئو كمك كند. كلمات كليدي فصلي كلمات كليدي مربوط به زمان خاصي از سال (تابستان/زمستان، تعطيلات، رويدادهاي سالانه) هستند.
CTR بستگي زيادي به موقعيت وب سايت شما دارد. چيزهاي ديگري نيز روي آن تأثير مي گذارد، به خصوص قطعات غني. كه شامل:
تبليغات گوگل
قطعات خاص
جعبه پاسخ
مجموعه كارت
بسياري از قطعات ديگر
ابزارهايي وجود دارند كه تأثير ريچ اسنيپت ها را بر نتايج ارگانيك محاسبه مي كنند. شما مي توانيد اين را در هنگام ارزيابي بازديدهايي كه از يك كلمه كليدي دريافت مي كنيد در نظر بگيريد.
بياييد به پايه ديگر سه پايه خود نگاه كنيم كه كاملاً حياتي است:
كلمه كليدي دشوار است
دشواري كلمه كليدي معياري است كه نشان مي دهد رتبه بندي براي يك كلمه كليدي خاص SEO چقدر دشوار است. هرچه سختي كلمه كليدي بالاتر باشد، رتبه بندي وب سايت شما براي آن كلمه كليدي دشوارتر است.
معيار دشواري مورد استفاده در ابزارهاي كليدواژه اعتبار وب سايت هايي را كه در سطح SERP 1 هستند در نظر مي گيرد، اگر SERP اول داراي وب سايت هاي كم مصرف زيادي باشد، كلمه كليدي شانس رتبه بالايي دارد.
اعتبار وب سايت چگونه محاسبه مي شود؟ در بيشتر موارد، محاسبه دو چيز را در نظر مي گيرد:
تعداد پيوندها: تعداد صفحاتي كه به يك وب سايت معين لينك مي دهند.
كيفيت بك لينك ها: به اعتبار و ارتباط لينك ها به صفحات بستگي دارد.
معيارهاي مرجع محبوب بسياري وجود دارد كه محبوب‌ترين آنها Domain and Page Authority Moz و Majestic's Citation Flow و Trust Flow هستند.
اين معيارها سعي مي‌كنند اعتبار يك صفحه را در مقياس 1 تا 100 به دست آورند. اگر اعتبار همه سايت‌ها را براي رتبه‌بندي كلمات كليدي در SERP 1 در نظر بگيريد، مي‌توانيد درجه سختي آن كلمه كليدي را تعيين كنيد.
براي كاركرد صحيح با معيارهاي دشواري كلمات كليدي، مهم است كه چند نكته را به خاطر بسپاريد:
دشواري كلمه كليدي را صرفاً به عنوان يك معيار تلقي نكنيد: معيار بايد فقط به عنوان يك راهنما باشد، نه يك مقدار مطلق. اگر محتواي شما بهتر و مرتبط‌تر باشد، مي‌توانيد سايت‌ها را در رتبه بالاتري قرار دهيد.
اعداد را بين ابزارهاي مختلف مقايسه نكنيد: هر ابزار جستجوي كلمه از اطلاعات متفاوتي براي محاسبه سختي كلمه خود استفاده مي كند. در نتيجه اين اعداد با يكديگر متفاوت خواهند بود. در عوض، سعي كنيد سطوح دشواري را بين كلمات كليدي مختلف مقايسه كنيد.
فاكتور ذهني را فراموش نكنيد: هيچ معياري نمي تواند دقيقاً به شما بگويد كه رتبه شما براي يك كلمه كليدي خاص چگونه است. چقدر سخت است و چندين عامل ذهني براي در نظر گرفتن وجود دارد، مانند
مهارت هاي سئو
اعتبار صفحه شما
ارتباط محتواي شما
نكته حرفه اي: رقباي با قدرت وب سايت مشابه را پيدا كنيد (براي مثال مي توانيد DA/PA يا CF/TF را مقايسه كنيد). بنابراين، به كلمات كليدي آنها نگاه كنيد و محتواي بهتري ايجاد كنيد تا از آنها پيشي بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۳۱:۲۴ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

در دنياي امروز، هر كسب و كاري داراي يك وبلاگ است. چه از وبلاگ خود براي بازاريابي طراحي سايت فروشگاهي در مشهد درونگرا، بازاريابي محتوا، سئو، آگاهي از برند يا همه موارد فوق استفاده كنيد، وبلاگ نويسي در نهايت بخشي ضروري از بازاريابي براي همه است.
اما داشتن وبلاگ به معناي توليد محتوا است، يعني قبل از هر چيز بايد نوع محتوايي را كه توليد مي كنيد مشخص كنيد. اينجا بحث ديگري است. بحث هايي كه چندين بار شامل همه سازندگان و مديران محتوا مي شود.
محتواي دائمي يا موضوعي؟ بالاخره پيش كي برويم؟
ممكن است نظرات مختلفي در اين مورد شنيده باشيد. اما قبل از پرداختن به اين موضوع به تفصيل، لازم است تفاوت اين دو را روشن كنيم.
مشاركت هميشه سبز چيست؟
مواد هميشه سبز نام خود را از درختان هميشه سبز گرفته اند كه رنگ، شكل و طراوت برگ هاي خود را در طول سال حفظ مي كنند - مانند كاج يا صنوبر. بر اين اساس، محتواي بي‌زمان محتوايي است كه براي خوانندگان مرتبط و تازه باقي مي‌ماند. يك پست يا مقاله معمولي مي تواند به سوالات متداول پاسخ دهد. مشاوره و راهنمايي ارائه دهيد يا مفاهيم صنعتي را توضيح دهيد كه برخي از خوانندگان ممكن است در درك آن مشكل داشته باشند.
به گفته HubSpot، محتواي هميشه سبز را مي توان به عنوان "بي زمان، متعارف و ارزشمند" توصيف كرد.
نمونه هايي از محتواي Evergreen:
مصاحبه با كارشناسان صنعت
دستورالعمل ها و درس ها
درس هاي تاريخ
ليست (به عنوان مثال، ليستي از بهترين فيلم هاي سال گذشته)
پاسخ به سوالات متداول
مزايا و معايب مواد هميشه سبز
از سوي ديگر، محتواي هميشه سبز ممكن است در ابتدا ترافيك زيادي را به سايت شما وارد نكند يا كاربران زيادي را جذب نكند. اما اين ماده در طول زمان مستهلك نمي شود و اغلب قابل استفاده مجدد است. علاوه بر اين، محتواي هميشه سبز مي تواند يك ابزار قدرتمند سئو براي وب سايت شما باشد، اگر بر اساس يك كلمه كليدي طولاني نوشته شده باشد كه مي خواهيد براي آن رتبه بندي كنيد. اين محتوا:
محتواي Evergreen براي هدايت ترافيك طراحي شده است
از آنجايي كه محتواي هميشه سبز براي مدت طولاني مفيد است، در حالت ايده آل بايد ترافيك وب سايت شما را براي مدت طولاني هدايت كند. وجود آن همچنين باعث افزايش رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو مي شود و به شما امكان مي دهد در صنعت خود رتبه بالاتري كسب كنيد. براي بهره مندي از اين مزاياي ويژه، بايد كلمات كليدي مناسب را در محتواي هميشه سبز خود بگنجانيد و محتوا را به دقت و اساسا براي سئو بهينه سازي كنيد.
محتواي هميشه سبز بايد به طور مرتب به روز شود
بايد به اين نكته مهم توجه كنيد كه متريال هميشه سبز هم نمي تواند هميشه سبز باشد! به خصوص اگر در يك صنعت هميشه در حال تغيير مانند بازاريابي رسانه هاي اجتماعي كار مي كنيد. در اين شرايط بايد هر چند ماه يك بار محتواي قبلي خود را بر اساس اطلاعات جديد به روز كنيد و پاراگراف هايي را اضافه كنيد كه مي دانيد كاربران به دنبال آن هستند.
مواد هميشه سبز قابل بازيافت هستند
از آنجايي كه اطلاعات موجود در محتواي سبز همچنان در درازمدت ارزشمند است، مي توانيد در آينده از آن استفاده مجدد كنيد. به عنوان مثال، مي توانيد چندين پست وبلاگ هميشه سبز در موضوعات مشابه را در يك پست تركيب كنيد.
اگرچه محتواي هميشه سبز ممكن است به اندازه محتواي فعلي ترافيك زيادي را به سايت شما وارد نكند، اما به دليل طول عمر طولاني تر از نظر ارتباط و ارزش محتوا، مي تواند به مرور زمان نتيجه دهد.
اما همانطور كه احتمالاً از تجربه مي دانيد، توليد محتوا يك فرآيند زمان بر است. شما نياز به تحقيق، نوشتن، ويرايش و انتشار در چندين پلتفرم داريد. پس از سفارش توليد محتوا، بايد زماني را براي تبليغ آن اختصاص دهيد. انجام همه اين كارها براي يك پست وبلاگ كه مدت زيادي دوام نمي آورد خسته كننده خواهد بود.
چگونه محتواي هميشه سبز توليد كنيم؟
اكنون كه با مفهوم محتواي هميشه سبز (درخت محتواي صنوبر) آشنا شديد، بايد از خود بپرسيد كه چگونه محتواي هميشه سبز توليد كنيم، محتواي هميشه سبز چه ويژگي هايي دارد و در چه موضوعاتي محتواي سبز توليد كنيم؟ . در زير، چند نكته كليدي را براي شروع توليد محتواي دائمي (هميشه سبز) مرور خواهيم كرد:
براي ايجاد محتواي دائمي، بايد از پرداختن به موضوعاتي كه احتمالا فقط در يك بازه زماني معين مورد توجه قرار مي گيرند، خودداري كنيد. برعكس، مضامين براي توليد محتواي ابدي كه هميشه مورد نياز مخاطب است مناسب است. به همين دليل است كه بايد مهمترين كلمات كليدي در صنعت خود را جستجو كنيد.
با طوفان فكري، تحقيق در مورد رقبا و تحقيق در مورد كلمات كليدي در حوزه برند خود، فهرست بزرگي از كلمات كليدي به نام كلمات كليدي تجاري را به دست خواهيد آورد. براي تحقيق كلمات كليدي، ابتدا بايد با ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي آشنا شويد تا بهترين كلمات كليدي را پيدا كنيد. بهترين كلمات كليدي براي ايجاد محتواي هميشه سبز، محتوايي است كه مردم هميشه به دنبال آن هستند.
توليد محتوا در موضوعات عمومي و اصلي هميشه نوآورانه است و مخاطبان زيادي را در بر مي گيرد. در حالي كه حرفه اي ها احتمالا محتواي عمومي پيدا نمي كنند، ايجاد محتواي هميشه سبز براي مبتديان يك استراتژي محكم در بازاريابي محتوا است.
اكنون زمان آن است كه شروع به توليد محتوا براي وب سايت خود كنيد. محتوايي كه بتواند براي مدت طولاني مفيد باشد و نيازهاي مخاطب را برآورده كند. دو عامل انتخاب محتواي مناسب و رضايت از محتوا، اصلي‌ترين عواملي هستند كه هنگام ايجاد محتواي ارگانيك بايد در نظر بگيريد.
به روز رساني مقالات هميشه سبز بايد با ايجاد مقالات جديد اما مرتبط با محتواي سبز باشد. همچنين، پيوند دادن مقالات به محتواي هميشه سبز به به روز و جذاب نگه داشتن محتوا كمك مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۰:۲۹ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

استراتژي و فرآيند در دنياي اينترنت ايجاد سايت ناميده مي شود. طراحي وب سايت طراحي سايت فروشگاهي در مشهد شامل بسياري از مسائل جزئي و كلي است. از اين ميان مي توان به تصاوير متني، اشيا، كدها و ... اشاره كرد. هدف از افزودن اين عناصر به سايت، جذاب كردن صفحات براي جذب هر چه بيشتر مخاطبان است.
شايد نام "وب سايت" را شنيده باشيد و اين سوال پيش بيايد: تفاوت بين وب سايت و وب سايت چيست؟ بايد بگوييم كه هيچ تفاوتي با هم ندارند. وب بستري است كه يك وب سايت بر روي آن قرار مي گيرد، به همين دليل برخي از افراد آن را وب سايت مي نامند.
مشاغلي كه نياز به طراحي وب دارند
مشاغل طراحي سايت محلي
استان تهران پايتخت ايران است و همه شغل ها در آن به وفور يافت مي شود. رستوران ها و فست فودهاي محلي تهران پتانسيل خوبي براي داشتن سايت دارند. زيرا اغلب اتفاق مي افتد كه در سفارشات تلفني به دليل تداخل يا صداي بد، سفارش مشتري توسط منشي رستوران به درستي ثبت نمي شود و يا گاهي اوقات خريداران فراموش مي كنند براي وعده غذايي خود نوشيدني يا دسر سفارش دهند. . حتي اگر تلفن رستوران قطع شود، مشتريان نمي توانند سفارش دهند و رستوران متحمل ضرر مي شود. به همين دليل داشتن وب سايت براي اين تجارت بسيار مهم است و همچنين مي تواند از شلوغي خطوط تلفن رستوران بكاهد.
خدمات تجاري براي سفارش خدمات
از ديگر مشاغلي كه نياز به وب سايت دارند مي توان به موارد زير اشاره كرد: هتل ها، مطب ها و مطب هاي پزشكي، مهمانسراها، آژانس هاي مسافرتي، فروشگاه هاي عكس، مراكز ترك اعتياد، آرايشگاه ها، مراكز تست فني و تبادل مجوز. تو هم همينطور…. اين كسب و كارها مي توانند با داشتن يك وب سايت محيطي را براي مشتريان خود فراهم كنند تا بتوانند خدمات مورد نياز خود را بدون مراجعه به شخص ايمن كنند.
خدمات مشاوره
كسب و كارهاي ديگري كه بايد وب سايت داشته باشند، متخصصاني هستند كه به مشتريان خود مشاوره مي دهند. اين مشاغل مشتريان را به سايت ارجاع مي دهند و سپس از مشتريان خود در سايت هزينه مشاوره دريافت مي كنند. پس از آن، مشتريان مي توانند از طريق تماس تلفني يا پيگيري نوبت مشاوره كنند. اين خدمات براي مشاغل خاص مناسب است: وكلا، مشاوره، پزشكي، روانشناسي و غيره.
شغل بخر
فروشگاه هاي پايتخت براي تبليغ برند و رشد كسب و كار خود نياز فوري به ايجاد يك وب سايت در تهران دارند. البته بايد بدانيد كه فروشگاه فقط يك فروشگاه زنجيره اي نيست. مشاغل خرده فروشي نيز به عنوان مشاغل خرده فروشي طبقه بندي مي شوند. به عنوان مثال: بسياري از مردم اجناس خود را در نقاط مختلف شهر، يا در بازارهاي اصلي شهر مي فروشند.
اين مغازه ها عبارتند از: مغازه ملبوس فروشي، جواهر فروشي، نجاري، پارچه فروشي، كفش فروشي، موبايل فروشي، دوچرخه و موتور سيكلت فروشي، لوازم التحرير، فروشگاه قطعات كامپيوتري، مغازه هاي عرضه غذاي نيمه آماده. (يخ زده)، فروشگاه سخت افزار، فروشگاه لوازم آرايشي و غيره.
فروشگاه داراي محوطه تسويه‌حساب است و مشتريان پس از انتخاب كالاهاي مورد نظر خود به صفحه تسويه‌حساب رفته و هزينه محصول و ارسال را پرداخت مي‌كنند. پس از آن مديران سايت بايد محصول را براي مشتريان ارسال كنند.
عمليات توليدي و عمده فروشي
اين براي شركت هايي كه فروش بالايي دارند بسيار مهم است. بيشترين بازده مربوط به اين عمليات است. اين به اين دليل است كه شما به صورت انبوه كار مي كنيد و همزمان از مزاياي معاملات خود بهره مند مي شويد. داشتن يك سايت به قدري براي اين مشاغل مفيد است كه بسياري از شركت ها براي كسب سهم بيشتري از بازار، چندين سايت را براي كسب و كار خود سفارش مي دهند. اين شركت ها با جذب مشتري سود زيادي مي برند. بنابراين سايت براي آنها بسيار مهم است. انواع مختلفي از اين عمليات وجود دارد. 1- شركت ها و كارخانجات 2- مراكز توليدي 3- عمده فروشان بازار طراحي سايت در تهران
سايت هاي اين كسب و كارها محصولات خود را از طريق ارتباط تلفني با مشتريان بدون نياز به درگاه پرداخت آنلاين به ايران و ساير نقاط جهان ارسال مي كنند. در وب سايت ها؛ آمار بازديد از سايت و دريافت تماس از مشتريان معيار رشد و موفقيت سايت تجاري آنهاست.
دلايل اهميت طراحي وب سايت
در اين قسمت مي خواهيم از شما بپرسيم آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چرا طراحي سايت در تهران اهميت زيادي دارد؟ چرا پست هاي اينستا و تلگرام براي يك برند كافي نيست و در شركت ها صفحه هميشه خالي است؟ در اينجا به چند دليل مهم براي طراحي سايت در تهران اشاره مي كنيم.
فروش بدون توقف: اگر صفحه فروشگاهي داريد، كسب و كار شما مي تواند هميشه فروش بدون توقف را تجربه كند. اگر مي خواهيد چنين فرصت هايي را در فروشگاه فيزيكي خود به مشتريان ارائه دهيد؛ شما بايد هزينه هاي زيادي را متحمل شويد، نيروي جديد استخدام كنيد و حقوق ماهانه بيشتري را به كاركنان خود بپردازيد.
مزيت رقابتي - با يك وب سايت، مي توانيد تعداد مشترياني كه به كسب و كارتان مي آيند را افزايش دهيد. و از اين طريق به افزايش فروش كسب و كار خود كمك كنيد. طراحي سايت در تهران
تقويت برند: با يك وب سايت مي توانيد مشترياني را از سرتاسر جهان جذب كنيد و وارد و صادر كنيد. در اين صورت مشتريان شما تنها به يك حوزه محدود نخواهند شد.
ارائه نمونه هاي تجاري: سايت شما ممكن است وضعيت كاتالوگ براي شما داشته باشد. اجازه دهيد مخاطبان هدف شما ابتدا نمونه كارهاي شما را ببينند، سپس پس از ديدن نمونه كارها مشتري شما شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۶:۲۸ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]

چگونه سئوي حرفه اي براي كسب و كار خود پيدا كنيم؟ و سئو چيست؟ طراحي سايت فروشگاهي در مشهد (ويژگي هاي سئو حرفه اي وردپرس)
شايد تصميم گرفته باشيد كه حرفه اي در موتورهاي جستجو شويد يا بر اساس توصيه هايي كه دريافت كرده ايد، به اين نتيجه رسيده ايد كه بهترين راه براي رسيدن به هدف خود استخدام فردي با تجربه در بهينه سازي وب سايت است. هرچه در اين زمينه بهتر باشيد و بتوانيد فرد بهتري پيدا كنيد يا فردي آگاه تر در اين زمينه شويد، نتيجه نهايي بهتري خواهيد داشت.
در اين مقاله سعي شده است تمامي اطلاعات لازم را براي شما جمع آوري و ارائه كنيم. مهم نيست كه هدف شما چيست، در هر صورت، دانستن ويژگي ها و ويژگي هاي يك متخصص سئو سايت مي تواند تضمين كند كه در كمترين زمان ممكن بهترين نتيجه را خواهيد گرفت.
سئو چيست؟ (سئو چيست)
زمينه اصلي براي تعريف توابع سئو اين است كه بدانيم سئو چيست! سئو مجموعه اي از فرآيندهايي است كه يك فرد يا تيم بر اساس استراتژي اي كه ايجاد كرده است، قدم به قدم اجرا مي كند. نتيجه اين فعاليت هاي برنامه ريزي شده ظاهر شدن سايت شما در صفحه اول گوگل و افزايش چشمگير بازديد سايت از اين موتور جستجو است!
حالا ممكن است بپرسيد نتيجه چه خواهد شد؟ در نهايت، با افزايش حجم ليست هاي موتور جستجو، تعداد مشتريان، حجم فروش، آگاهي از برند، سرنخ ها و غيره را افزايش مي دهيد. اكنون كه با مزاياي ارزشمند و مقرون به صرفه سئو و بهينه سازي در سايت آشنا شديد، آيا زمان آن رسيده است كه دقيقاً ياد بگيريد سئو حرفه اي چيست؟
سئو كار كيست و چرا هر كسب و كاري به آن نياز دارد؟
تمامي فعاليت هاي سئو و بهينه سازي سايت بر اساس تقويم و استراتژي مشخص شده توسط سئوكار برنامه ريزي شده است! يك فرد آگاه و با تجربه مي تواند بهترين استراتژي را بر اساس نيازهاي گروه يا كسب و كار توسعه دهد كه از نظر سرعت و هزينه بي بديل است.
اگر مي خواهيد هر چه زودتر يك سئوكار حرفه اي پيدا كنيد يا مي خواهيد فردي باشيد كه درآمد بالايي دارد، بايد كيفيت اين فرد را بدانيد. در ادامه سعي مي كنيم تمام ويژگي هاي مهم يك سئو را در زمينه بهينه سازي سايت يكي يكي بررسي كنيم تا به راحتي متوجه شويد چه كساني دخيل هستند و چه كساني نه!
مهمترين ويژگي هاي سئو كه بايد بدانيد
سطح دانش فني و اصطلاحات كدنويسي سئو (SEO Technical)
صفحه اي با مشكلات فني هرگز به مكان و هدف مورد نظر نخواهد رسيد. اين سايت بالاخره شكست خورده و مشتري زيادي جذب نخواهد كرد! پس راه حل چيست؟ به طور معمول، وب سايت هايي كه توسط توسعه دهندگان غير حرفه اي و علاقه مند طراحي مي شوند، بدون در نظر گرفتن نيازهاي تجاري سئو طراحي مي شوند.
اين موضوع باعث مي شود كه ربات هاي موتورهاي جستجو سايت مورد نظر را شناسايي نكنند و تمام زحمات تيم محتواي سايت به باد برود! سئو حرفه اي با دانش فني لازم براي بهينه سازي وب سايت شما. به شما و شركت شما كمك مي كند تا هر مشكلي را حل كنيد در كوتاه ترين زمان و زيرساخت فني خوبي ايجاد كند
در واقع حل مسائل فني سئوي سايت شما پايه و اساس برجي محسوب مي شود كه در صورت عدم برنامه ريزي صحيح مي تواند به كل برج آسيب جدي وارد كند. تيم الهام كشاورز با داشتن دانش فني كامل و كافي در زمينه بهينه سازي فني سايت به شما كمك مي كند تا پايه اي قوي براي سايت خود داشته باشيد.
در تحقيق و بازيابي كلمات كليدي مورد نظر شما بسيار خوب است
يك متخصص سئو بايد بتواند كلمات كليدي را انتخاب كند كه بر اساس نيازها و اهداف تجاري شما در برندسازي، فروش يا هر دو، شما را به اهدافتان برساند. هرچه شركت در اين زمينه بهتر عمل كند، امتياز شما بهتر خواهد بود. در واقع بياييد با يك مثال ساده اهميت اين مشكل را به شما نشان دهيم!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۱:۲۸ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی