آموزش ساخت سايت فروشگاهي با گوشي اندرويد
آموزش ساخت سايت فروشگاهي در مشهد با گوشي اندرويد

در دنياي امروز، هر كسب و كاري داراي يك وبلاگ است. چه از وبلاگ خود براي بازاريابي طراحي سايت فروشگاهي در مشهد درونگرا، بازاريابي محتوا، سئو، آگاهي از برند يا همه موارد فوق استفاده كنيد، وبلاگ نويسي در نهايت بخشي ضروري از بازاريابي براي همه است.
اما داشتن وبلاگ به معناي توليد محتوا است، يعني قبل از هر چيز بايد نوع محتوايي را كه توليد مي كنيد مشخص كنيد. اينجا بحث ديگري است. بحث هايي كه چندين بار شامل همه سازندگان و مديران محتوا مي شود.
محتواي دائمي يا موضوعي؟ بالاخره پيش كي برويم؟
ممكن است نظرات مختلفي در اين مورد شنيده باشيد. اما قبل از پرداختن به اين موضوع به تفصيل، لازم است تفاوت اين دو را روشن كنيم.
مشاركت هميشه سبز چيست؟
مواد هميشه سبز نام خود را از درختان هميشه سبز گرفته اند كه رنگ، شكل و طراوت برگ هاي خود را در طول سال حفظ مي كنند - مانند كاج يا صنوبر. بر اين اساس، محتواي بي‌زمان محتوايي است كه براي خوانندگان مرتبط و تازه باقي مي‌ماند. يك پست يا مقاله معمولي مي تواند به سوالات متداول پاسخ دهد. مشاوره و راهنمايي ارائه دهيد يا مفاهيم صنعتي را توضيح دهيد كه برخي از خوانندگان ممكن است در درك آن مشكل داشته باشند.
به گفته HubSpot، محتواي هميشه سبز را مي توان به عنوان "بي زمان، متعارف و ارزشمند" توصيف كرد.
نمونه هايي از محتواي Evergreen:
مصاحبه با كارشناسان صنعت
دستورالعمل ها و درس ها
درس هاي تاريخ
ليست (به عنوان مثال، ليستي از بهترين فيلم هاي سال گذشته)
پاسخ به سوالات متداول
مزايا و معايب مواد هميشه سبز
از سوي ديگر، محتواي هميشه سبز ممكن است در ابتدا ترافيك زيادي را به سايت شما وارد نكند يا كاربران زيادي را جذب نكند. اما اين ماده در طول زمان مستهلك نمي شود و اغلب قابل استفاده مجدد است. علاوه بر اين، محتواي هميشه سبز مي تواند يك ابزار قدرتمند سئو براي وب سايت شما باشد، اگر بر اساس يك كلمه كليدي طولاني نوشته شده باشد كه مي خواهيد براي آن رتبه بندي كنيد. اين محتوا:
محتواي Evergreen براي هدايت ترافيك طراحي شده است
از آنجايي كه محتواي هميشه سبز براي مدت طولاني مفيد است، در حالت ايده آل بايد ترافيك وب سايت شما را براي مدت طولاني هدايت كند. وجود آن همچنين باعث افزايش رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو مي شود و به شما امكان مي دهد در صنعت خود رتبه بالاتري كسب كنيد. براي بهره مندي از اين مزاياي ويژه، بايد كلمات كليدي مناسب را در محتواي هميشه سبز خود بگنجانيد و محتوا را به دقت و اساسا براي سئو بهينه سازي كنيد.
محتواي هميشه سبز بايد به طور مرتب به روز شود
بايد به اين نكته مهم توجه كنيد كه متريال هميشه سبز هم نمي تواند هميشه سبز باشد! به خصوص اگر در يك صنعت هميشه در حال تغيير مانند بازاريابي رسانه هاي اجتماعي كار مي كنيد. در اين شرايط بايد هر چند ماه يك بار محتواي قبلي خود را بر اساس اطلاعات جديد به روز كنيد و پاراگراف هايي را اضافه كنيد كه مي دانيد كاربران به دنبال آن هستند.
مواد هميشه سبز قابل بازيافت هستند
از آنجايي كه اطلاعات موجود در محتواي سبز همچنان در درازمدت ارزشمند است، مي توانيد در آينده از آن استفاده مجدد كنيد. به عنوان مثال، مي توانيد چندين پست وبلاگ هميشه سبز در موضوعات مشابه را در يك پست تركيب كنيد.
اگرچه محتواي هميشه سبز ممكن است به اندازه محتواي فعلي ترافيك زيادي را به سايت شما وارد نكند، اما به دليل طول عمر طولاني تر از نظر ارتباط و ارزش محتوا، مي تواند به مرور زمان نتيجه دهد.
اما همانطور كه احتمالاً از تجربه مي دانيد، توليد محتوا يك فرآيند زمان بر است. شما نياز به تحقيق، نوشتن، ويرايش و انتشار در چندين پلتفرم داريد. پس از سفارش توليد محتوا، بايد زماني را براي تبليغ آن اختصاص دهيد. انجام همه اين كارها براي يك پست وبلاگ كه مدت زيادي دوام نمي آورد خسته كننده خواهد بود.
چگونه محتواي هميشه سبز توليد كنيم؟
اكنون كه با مفهوم محتواي هميشه سبز (درخت محتواي صنوبر) آشنا شديد، بايد از خود بپرسيد كه چگونه محتواي هميشه سبز توليد كنيم، محتواي هميشه سبز چه ويژگي هايي دارد و در چه موضوعاتي محتواي سبز توليد كنيم؟ . در زير، چند نكته كليدي را براي شروع توليد محتواي دائمي (هميشه سبز) مرور خواهيم كرد:
براي ايجاد محتواي دائمي، بايد از پرداختن به موضوعاتي كه احتمالا فقط در يك بازه زماني معين مورد توجه قرار مي گيرند، خودداري كنيد. برعكس، مضامين براي توليد محتواي ابدي كه هميشه مورد نياز مخاطب است مناسب است. به همين دليل است كه بايد مهمترين كلمات كليدي در صنعت خود را جستجو كنيد.
با طوفان فكري، تحقيق در مورد رقبا و تحقيق در مورد كلمات كليدي در حوزه برند خود، فهرست بزرگي از كلمات كليدي به نام كلمات كليدي تجاري را به دست خواهيد آورد. براي تحقيق كلمات كليدي، ابتدا بايد با ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي آشنا شويد تا بهترين كلمات كليدي را پيدا كنيد. بهترين كلمات كليدي براي ايجاد محتواي هميشه سبز، محتوايي است كه مردم هميشه به دنبال آن هستند.
توليد محتوا در موضوعات عمومي و اصلي هميشه نوآورانه است و مخاطبان زيادي را در بر مي گيرد. در حالي كه حرفه اي ها احتمالا محتواي عمومي پيدا نمي كنند، ايجاد محتواي هميشه سبز براي مبتديان يك استراتژي محكم در بازاريابي محتوا است.
اكنون زمان آن است كه شروع به توليد محتوا براي وب سايت خود كنيد. محتوايي كه بتواند براي مدت طولاني مفيد باشد و نيازهاي مخاطب را برآورده كند. دو عامل انتخاب محتواي مناسب و رضايت از محتوا، اصلي‌ترين عواملي هستند كه هنگام ايجاد محتواي ارگانيك بايد در نظر بگيريد.
به روز رساني مقالات هميشه سبز بايد با ايجاد مقالات جديد اما مرتبط با محتواي سبز باشد. همچنين، پيوند دادن مقالات به محتواي هميشه سبز به به روز و جذاب نگه داشتن محتوا كمك مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۰:۲۹ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی