آموزش ساخت سايت فروشگاهي با گوشي اندرويد
آموزش ساخت سايت فروشگاهي در مشهد با گوشي اندرويد

تصور كنيد براي ديدن يك شهر توريستي به مركز اصلي آن يعني ميدان مي رويد. طراحي سايت وردپرس در مشهد خيابان هاي اطراف اين مكان جاذبه هاي بسيار زيبايي دارد. شما يكي را انتخاب كرده و وارد كنيد. پس از كاوش در اين جاده، براي بازديد از يك جاذبه ديگر برنامه ريزي كنيد. اما متوجه مي شويد كه از جاده اي كه هستيد به ساير نقاط شهر راه نداريد و بايد به محل برگرديد.
شايد اين شهر داراي جاذبه هاي مختلف طبيعي، تاريخي، فرهنگي و ... باشد و شما دوست داشته باشيد فقط به جاذبه هاي تاريخي برسيد، اما حتي يك كتاب راهنماي مناسب براي رسيدن به هدف خود نداشته باشيد. چه احساسي نسبت به اين وضعيت داريد؟ من اگر جاي شما بودم ترجيح مي دادم به شهر ديگري نقل مكان كنم!
مشابه داستان بالا، وقتي از صفحه نتايج جستجوي گوگل وارد سايتي مي شويد، علاقه مند هستيد كه صفحات آن را مرور كنيد، مقالات مختلف آن را مشاهده كنيد و در مورد موارد مرتبط بيشتر بدانيد. اما اگر صفحات لينك هاي داخلي كه شما را به ساير بخش هاي مرتبط متصل مي كند نداشته باشند، آيا باز هم علاقه مند به بازديد از سايت هستيد؟
در اين مقاله ابتدا در مورد اينكه لينك سازي داخلي چيست و سپس اهميت لينك سازي داخلي در سئو و تكنيك هاي حرفه اي استفاده از آنها براي بهينه سازي سايت صحبت مي كنيم. در مقاله اي ديگر به تفصيل درباره چيستي بك لينك ها و تاثير آنها بر سئو بحث كرديم.
ارتباطات داخلي چيست؟
ابتدا مفهوم پيوند داخلي را بررسي خواهيم كرد. احتمالاً با اصطلاح پيوند دادن آشنا هستيد! پيوند يك قطعه كد است كه از تگ A در كدنويسي html تشكيل شده است و در صورت كليك يا انتخاب، شما را از صفحه اي كه در آن هستيد به صفحه ديگري در وب هدايت مي كند.
تفاوت لينك سازي داخلي و خارجي در مقصد آن است! اگر در مقاله آموزش پروژه در سايت ما روي پيوندي كليك كنيد كه به صفحه اي در سايت ديگري مانند سايت HubSpot مي رود، اين يك پيوند خارجي است. اما اگر روي همان لينك به صفحه ديگري در سايت ما مانند مقاله اي در مورد سرعت كليك كنيد، لينك ارائه شده يك لينك داخلي است.
اكنون كه فهميديم داخلي چيست، بياييد به ساخت لينك هاي داخلي برويم.
چگونه يك لينك داخلي ايجاد كنم؟
اكثر خوانندگان اين مقاله احتمالاً با ايجاد اينترانت آشنا هستند، اما در زير توضيحي سريع در مورد نحوه افزودن خواننده هاي جديد ارائه مي دهيم:
ايجاد لينك هاي داخلي در كدنويسي html
قرار دادن اين قطعه در يك صفحه HTML يك پيوند ايجاد مي كند:
كلمه پيوند
همانطور كه در بالا مي بينيد، آدرسي كه به جاي آدرس لينك قرار مي گيرد و متني كه بين تگ هاي باز و بسته قرار مي گيرد، متن پيوند يا انكر تكست است. در ادامه مقاله و لينك هاي داخلي در قسمت آموزش سئو با مفهوم انكر تكست بيشتر آشنا مي شويم.
ايجاد لينك هاي داخلي در وردپرس
روش ايجاد لينك هاي داخلي و لينك هاي رايج در وردپرس ساده است.
به سادگي متن مورد نظر يا انكر متن مورد نظر را با ماوس انتخاب كنيد و سپس نماد پيوند نشان داده شده در تصوير بالا را انتخاب كنيد.
در نهايت در فيلد جديد آدرس مورد نظر خود را كه احتمالا لينك يكي از صفحات ديگر سايت است وارد كرده و دكمه آبي را انتخاب كنيد.
تفاوت بين ارتباطات داخلي و خارجي
يكي از مفاهيمي كه بسياري از وب مسترها با مفهوم لينك سازي داخلي سايت اشتباه مي گيرند، لينك هاي درون صفحه است. پيوند در يك صفحه به معناي پيوندي است كه روي آن كليك مي‌كنيد، نه به صفحه ديگري در صفحه، بلكه فقط به قسمت ديگري از همان صفحه. در ابتداي اين مقاله نمونه اي از اين نوع لينك ها را مشاهده كرديد، ما از آن به عنوان ليست استفاده كرديم.
تاثير لينك هاي داخلي بر سئو سايت
در حال حاضر، ما مفهوم بازاريابي وابسته و نحوه عملكرد آن را مي دانيم. در مرحله بعد، تاثير لينك سازي داخلي بر سئو سايت بايد به صورت مفهومي و جامع تعريف شود. لينك هاي داخلي از دو طريق بر سئو و بهينه سازي سايت ما تاثير مي گذارند:
كاربران
موتور هاي جستجو
ارتباط بين لينك هاي داخلي و موتورهاي جستجو
همه ما مي دانيم كه موتورهاي جستجو از "هوش مصنوعي" براي فهرست بندي صفحات وب سايت ما و همچنين شناسايي كلمات كليدي و ساير ويژگي ها استفاده مي كنند. هوش مصنوعي موتورهاي جستجو مانند گوگل قدرت زيادي در بررسي صفحات دارد، اما در نهايت گاهي اوقات ممكن است اشتباه كنند و مديران وب سايت ها را ناراحت كنند.
به عنوان مثال، يكي از رايج ترين اشتباهات، تشخيص نادرست كلمات كليدي صفحات است. مقاله ما "Social Signal" ممكن است از تمام استانداردهاي موجود SEO پيروي كرده باشد، اما ربات هاي گوگل اين كلمه كليدي را به جاي Social Signal، Communication Signals يا ساير كلمات مرتبط با بررسي اين صفحه تشخيص مي دهند.
در اين مورد، اين صفحه اعتبار كمي دارد زيرا روي آن كلمه ضعيف است. مسئله ديگر اين است كه گوگل حتي ممكن است كلمات كليدي را در صفحات مختلف سايت شما به اشتباه شناسايي كند. بهترين راه براي جلوگيري از اين مشكلات استفاده از لينك هاي Ankertext داخلي است!
به اين معني كه پس از انتشار يك مقاله «سيگنال اجتماعي»، از ميان مقالات مختلف و احتمالاً مرتبط در سايت، به آن صفحه با كلمه كليدي «سيگنال اجتماعي» لينك دهيد. به اين ترتيب گوگل و ساير ربات هاي جستجوگر متوجه مي شوند كه كلمه كليدي اين صفحه از وب سايت چيست.
كيفيت صفحه
يكي ديگر از موارد مهمي كه موتورهاي جستجو در رابطه با لينك سازي داخلي و سئو به آن اهميت مي دهند، اعتبار صفحه است. بايد بدانيد كه تمامي لينك هاي داخلي از صفحات سايت شما به صفحه ديگري باعث افزايش اعتبار صفحه فرود مي شود.
اينكه چقدر اعتبار به صفحه فرود منتقل مي شود بستگي به ميزان اعتبار صفحه لينك دهنده دارد. به عنوان مثال، صفحه اول وب سايت هميشه نسبت به بقيه صفحات قابل اعتمادتر است. اين همان كلمه اي است كه باعث مي شود بسياري از مغازه ها يا محل هاي كار از همان صفحه اول و دقيقاً با كلمه لنگر كلمه كليدي به صفحات هدف و ارزشمند لينك دهند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۱۷:۴۰ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی