آموزش ساخت سايت فروشگاهي با گوشي اندرويد
آموزش ساخت سايت فروشگاهي در مشهد با گوشي اندرويد

در ادامه تمامي مراحلي كه براي سئو وب سايت خود بايد انجام دهيد را بررسي مي كنيم. طراحي سايت وردپرس در مشهد اگر مي خواهيد در مورد توسعه وب بيشتر بدانيد، اين مقاله را تا انتها بخوانيد.
تحقيق كلمات كليدي در سايت فروشگاه
اساسا، بهينه سازي موتورهاي جستجو و توسعه استراتژي سئو هميشه با تحقيق در مورد كلمات كليدي شروع مي شود. در ابتداي توسعه استراتژي هاي سئو براي فروشگاه هاي آنلاين، لازم است عباراتي را كه مخاطبان هدف شما در گوگل جستجو مي كنند و كلمات كليدي كه براي جستجوي محصولات شما در گوگل و ساير موتورهاي جستجو استفاده مي كنند، بدانيد. يافتن كلمات كليدي مورد استفاده توسط مخاطبان و اولويت بندي آنها در دسته بندي هاي مختلف را تحقيق كلمه كليدي مي گويند.
كلمات كليدي به دست آمده از فرآيند تحقيق كلمات كليدي، سوخت مورد نياز موشك سئوي شما براي طراحي استراتژي سئو صفحه فروشگاه شما و صعود به گوگل خواهند بود. ليست كلمات استخراج شده براي طراحي ساختار اطلاعاتي مناسب صفحه فروشگاه بسيار مهم است. در ادامه در مورد ساختار اطلاعات صفحه فروشگاه بيشتر توضيح خواهيم داد. به طور خلاصه، تحقيق كلمات كليدي به شما مي گويد:
مشتريان و كاربران وب سايت شما از چه كلماتي در گوگل استفاده مي كنند؟
چند كلمه در گوگل جستجو مي شود؟
سطح رقابت و سختي رتبه در شرايط مختلف چقدر است؟
كدام كلمات كليدي بيشترين درآمد را براي كسب و كار شما دارند؟
موضوع تحقيق كلمات كليدي موضوعي بسيار گسترده و مهم است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيق كلمات كليدي و آشنايي با ابزارهاي مختلف، بهتر است مقاله آموزش تحقيق كلمات كليدي نوشته گروه زنا را مطالعه كنيد. خواندن اين راهنما فرآيند تحقيق صفر تا صد كلمه كليدي را به شما آموزش مي دهد و به شما كمك مي كند تا ليستي از كلمات كليدي مهم بسازيد.
چگونه در وب سايت يك فروشگاه تحقيق كلمات كليدي انجام دهيم
ساده ترين راه براي يافتن ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كارتان، استفاده از ابزار تحقيق كلمات كليدي است. موثرترين ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي معمولا تجاري هستند و مي توان آنها را با هزينه اي دلاري خريداري كرد. بهترين اين ابزارها KWfinder، ahref و Semrush هستند. نسخه آزمايشي اكانت Ahref را مي توان از سايت ايرانيان خريداري كرد و با پرداخت ريالي به مدت يك هفته از آن استفاده كرد.
از ابزارهاي تحقيق كلمات كليدي استفاده كنيد
اين روش با وارد كردن يك كلمه كليدي يا كلمات كليدي مرتبط با عنوان وب سايت در ابزار تحقيق كلمات كليدي شروع مي شود. به عنوان مثال با وارد كردن يكي از كليدواژه ها در kwfinder، ليستي از كلمات مرتبط را دريافت خواهيد كرد. براي مثال اگر به دنبال توليد محتوا يا كيفيت براي كلمه قهوه ساز هستيد، بايد كلمه قهوه ساز را در اين ابزار تايپ كنيد.
دانستن اينكه رقباي شما براي چه كلمات كليدي رتبه بندي مي كنند به شما كمك مي كند ايده هاي جديدي براي توليد محتوا و بهينه سازي در صفحه پيدا كنيد. به عنوان مثال در تصوير زير به نقد و بررسي coffeestore.ir، وب سايت محبوب در بخش قهوه مي پردازيم. ابزار KWfinder كلمات كليدي را كه اين وب سايت براي آنها رتبه بندي مي كند به ما نشان مي دهد:
ابزار رايگان تحقيق كلمات كليدي
ممكن است هنگام جستجو در گوگل متوجه شده باشيد كه به محض شروع تايپ، گوگل به طور خودكار پيشنهاداتي را ارائه مي دهد. از آنجايي كه اين توصيه‌ها بر اساس رفتار واقعي كاربر هستند، مي‌توانند الهام‌بخش خوبي براي انتخاب كلمات كليدي مناسب باشند.
جستجوهاي مرتبط (جستجوهاي مرتبط):
اين ويژگي شبيه ويژگي كلمه تكميل خودكار است با اين تفاوت كه جملات در پايين صفحه نمايش داده مي شوند.
كلمه كليدي موج سوار:
Keyword Surfer يك ابزار عالي براي تحقيق كلمات كليدي است كه كلمات كليدي مشابه را در همان صفحه نتايج جستجوي گوگل نشان مي دهد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه افزونه Google Chrome Keyword Surfer را نصب كنيد. بنابراين، هنگامي كه كلمات جديد را در گوگل جستجو مي كنيد، اين افزونه كلمات مشابه را به همراه اطلاعات آماري كلمه نمايش مي دهد.
استراتژي كليدي
اكنون فهرستي از كلمات كليدي براي پايگاه داده خود داريد. براي رتبه بندي اين اصطلاحات، بايد صفحاتي در سايت خود ايجاد كنيد و از اين اصطلاحات در صفحه مناسب استفاده كنيد. ابتدا بايد صفحاتي را انتخاب كنيد كه با هر كلمه كليدي مطابقت دارند و سپس به نحوه استفاده از كلمه كليدي در صفحه فكر كنيد.
شناسايي هدف تحقيق
فرض كنيد سايت فروشگاه شما درباره قهوه است و پس از انجام برخي تحقيقات كلمات كليدي، اين كلمات را در ليست خود داريد:
قهوه ساز
لاته يا كاپوچينو
يك فنجان قهوه ساز
قهوه عربيكا
طرز تهيه قهوه سرد
قهوه دستي مولينكس
اگر قصد داريد يك صفحه فروشگاهي با وبلاگ داشته باشيد، بايد بدانيد كه كدام كلمات كليدي را در پست هاي وبلاگ خود و كدام را در صفحات محصول خود هدف قرار دهيد.
به عبارت ديگر، تصميم گيري ساده است. به عنوان مثال، هيچ كس صفحه محصولي را براي كلمه كليدي "چگونه قهوه سرد درست كنيم" ايجاد نمي كند زيرا نامربوط است. افرادي كه اين كلمه كليدي را جستجو مي كنند مي خواهند طرز تهيه اين نوع قهوه را بياموزند نه خريد تجهيزات.
اما در مورد كلمه كليدي « آسياب قهوه دستي Mulinex » چطور؟ آيا بايد با نوشتن يك پست وبلاگ اين مشكل را حل كرد؟ يا بايد صفحه اي ايجاد كنم كه تمام محصولات آسياب قهوه مولينكس در آن فروخته شود؟
از آنجايي كه هدف اصلي شما ممكن است فروش بيشتر آسياب هاي قهوه مولينوكس باشد، منبع شما ايجاد وبلاگي در وب سايت " آسياب هاي قهوه مولينوكس " است كه تمامي محصولات مرتبط را به فروش مي رساند. اما اين استراتژي اشتباهي است زيرا اين چيزي نيست كه كاربران مي خواهند. به عبارت ديگر هدف و هدف آنها از جستجوي اين كلمات كليدي، خريد محصول است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۸:۵۰ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی