آموزش ساخت سايت فروشگاهي با گوشي اندرويد
آموزش ساخت سايت فروشگاهي در مشهد با گوشي اندرويد

مفهوم بهينه سازي موتورهاي جستجو يا سئو كمتر از دو دهه است كه مطرح طراحي سايت وردپرس در مشهد شده است و يك حوزه كاري كاملاً جديد است. با اين حال، در اين مدت كوتاه، اين مفهوم به قدري مهم و ارزشمند شده است كه بقا و موفقيت هر شركت و سازماني به يك وب سايت بهينه شده براي سئو بستگي دارد. بنابراين بازار كار بسيار خوبي براي استخدام كارشناسان سئو وجود دارد و تمامي شركت ها و سازمان ها به دنبال جذب كارشناسان سئو هستند كه در تكنيك هاي بهينه سازي وب سايت تسلط كافي داشته باشند و رتبه موتورهاي جستجو را بهبود و بهبود بخشند.
اگر متخصص سئو هستيد يا به تازگي به اين رشته علاقه مند شده ايد و مي خواهيد در مورد بازار كار و نحوه استخدام كارشناس سئو بيشتر بدانيد، خواندن اين مقاله را توصيه مي كنم.
متخصص سئو كيست؟
امروزه همه مشاغل و مشاغل به صورت آنلاين انجام مي شود و رقابت شديدي بين مشاغل مختلف براي كسب موقعيت هاي بهتر در موتورهاي جستجو وجود دارد. به عبارت ديگر، كسب رتبه بالا در موتورهاي جستجو مانند گوگل مي تواند فروش خدمات و محصولات هر سازمان و شركتي را افزايش دهد.
كارشناس سئو يا متخصص سئو كه در ايران با نام سئوكار نيز شناخته مي شود، شخصي است كه يك وب سايت را براي موتورهاي جستجو (Search Engine Optimization) بهينه سازي مي كند تا تجربه كاربري را بهبود بخشد و رتبه وب سايت را در موتورهاي جستجو افزايش دهد. گوگل از بينگ و ياهو پشتيباني مي كند.
به عبارت ديگر، سئو كسي است كه مي داند چگونه ترافيك موتورهاي جستجو مانند گوگل را افزايش دهد. به گزارش وب سايت seo.com، يكي از وظايف يك متخصص سئو كسب جايگاه برتر در موتور جستجو و يافتن نتيجه جستجوي صفحه 1 است.
با توجه به اهميت بالاي اين موضوع، تمامي شركت ها و سازمان ها با هر زمينه فعاليتي نياز به استخدام متخصص سئو دارند و اين موقعيت شغلي بازار كار بسيار خوبي را در ايران و كشورهاي جهان فراهم كرده است.
استخدام كارشناس سئو نيازمند آموزش است
از آنجايي كه آموزش رسمي سئو هنوز فاقد رشته تحصيلي خاص است، هر شركت سياست هاي متفاوتي در رابطه با آموزش مورد نياز براي استخدام يك متخصص سئو دارد. براي اكثر شركت ها رشته تحصيلي مهم نيست و معمولا مدرك ليسانس در هر رشته اي كافي است.
از سوي ديگر، برخي از شركت ها و سازمان ها فارغ التحصيلان رشته هايي مانند بازرگاني، مديريت بازرگاني، MBA، ارتباطات و علوم كامپيوتر و فناوري اطلاعات را ترجيح مي دهند. در هر صورت داشتن اطلاعات و دانش خوب در مورد تجربه و سابقه كاري و راه هاي بهبود سئو و وب سايت براي همه شركت ها مهم است.
بازار كار و شرايط استخدام براي متخصصين سئو چگونه است؟
طبق اطلاعات سايت Simplilearn، امروزه بيش از يك ميليارد وب سايت وجود دارد و هر كدام در تلاش هستند تا رتبه برتر گوگل، بينگ، ياهو و موتورهاي ديگر را كسب كنند. سئو و محتواي سئو پادشاه بلامنازع در مسير دستيابي به آن موقعيت است.
امروزه همه شركت ها، حتي آنهايي كه ساختار سنتي دارند، از اهميت و اهميت يافتن جايگاه در موتورهاي جستجو آگاه هستند. به همين دليل، كار متخصصان سئو تقاضا و بازار كار بسيار خوبي پيدا كرده است و سئوكاران ماهر و با تجربه مي توانند از اين راه درآمد زيادي كسب كنند. طبق گفته MarketingCareer، ميانگين درآمد يك متخصص سئو بين 55000 تا 89000 دلار در سال تخمين زده مي شود.
يكي از مزاياي شغل متخصص سئو اين است كه هيچ الزامي براي حضور فيزيكي شما در شركت يا سازمان وجود ندارد. براي بهينه سازي وب سايت خود براي موتورهاي جستجو، فقط به يك كامپيوتر يا لپ تاپ و دسترسي به اينترنت نياز داريد، همين! به همين دليل بسياري از شركت ها چندان خواستار حضور شما نيستند و همچنين توانايي كار از راه دور يا كار بر روي پروژه ها را دارند و شما گزينه هاي زيادي براي زمان و نحوه كار داريد.
جايگاه سئو بخشي از بخش ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي است و بسته به نوع و اندازه شركت و سازمان ممكن است به يك يا چند سئوكار نياز داشته باشد. حتي در برخي از شركت ها، تيم سئو ممكن است شامل كارآموزان سئو، متخصصان سئو و مديران سئو باشد. بنابراين، چه يك سئوكار حرفه اي و باتجربه باشيد و چه فقط مي خواهيد در اين زمينه فعاليت كنيد، مي توانيد با بررسي آگهي هاي استخدام در وب سايت جاب ويژن، مسير حرفه اي خود را به عنوان يك متخصص سئو آغاز كنيد.
اگر عبارت استخدام متخصص سئو را در Job Vision جستجو كنيد، تعداد زيادي آگهي استخدام مشاهده مي كنيد كه مي توانيد با توجه به شرايط و تجربه خود رزومه خود را براي آن ارسال كنيد.
يك متخصص سئو بايد چه مهارت هايي داشته باشد؟
حتما به خاطر داريد كه تا همين چند سال پيش انتهاي مطالب وبلاگ پر از ده ها تگ مرتبط و نامرتبط بود! زيرا اعتقاد بر اين است كه بهينه سازي و افزايش متاديتا به بهبود رتبه سايت در موتورهاي جستجو كمك مي كند و ممكن است يكي از عملكردهاي اصلي سئو باشد. اما وظايف و مهارت هاي سئو در سال هاي اخير تغيير كرده است و امروزه يك متخصص بهينه سازي سايت نياز به مهارت ها و توانايي هاي گسترده اي دارد.
متخصصان و مشاوران سئو بايد دانش متوسط ​​تا پيشرفته اي از مهارت هاي فني مانند زبان هاي برنامه نويسي HTML، PHP يا CSS، نرم افزارهاي مديريت داده مانند MYSQL، نرم افزارهاي استخراج و تجزيه و تحليل داده ها مانند Google Analytics و نرم افزارهاي بازاريابي مانند Google داشته باشند.
علاوه بر اين، سئوي موفق به مهارت هاي شخصي مانند مهارت هاي تحليلي قوي، روابط عمومي خوب، خلاقيت و نوآوري و همچنين مهارت هاي حل مسئله نياز دارد.
بهينه سازي موتور جستجو و نحوه كار آن
توانايي شناسايي كلمات كليدي ارزشمند با استفاده از ابزارهاي مختلف
مقدمه اي بر HTML
مكان كلمات كليدي و كاربرد آنها را بشناسيد
مهارت هاي نوشتاري و كپي رايتينگ متوسط ​​و پيشرفته
محبوب براي توليد محتواي بصري مانند عكس، فيلم و اينفوگرافيك
امكان ايجاد و ايجاد لينك در صفحات مهم
آشنايي با روند سئو و تغييرات در الگوريتم هاي گوگل
وظايف و مسئوليت هاي متخصص سئو چيست؟
فردي كه در زمينه سئو وب سايت تخصص دارد، وظيفه اصلي او بهبود جايگاه وب سايت در موتورهاي جستجو و ايجاد محتواي سئو پسند است. راه هاي زيادي براي رسيدن به اين هدف وجود دارد كه تقريباً همه آنها بخشي از وظايف و مسئوليت هاي متخصص سئو هستند.
به عنوان مثال، اگر كلمات كليدي "شغل" يا "راهنماي يافتن" را در گوگل جستجو كنيد، مي بينيد كه سايت كاريابي Job Vision در صفحه اول بسيار خوب قرار گرفته است. دستيابي به اين جايگاه، حفظ آن و ارتقاء و ارتقاي اين جايگاه از جمله وظايف دوست عزيزمان سئوكار در تيم جاب ويژن مي باشد.
برخي از مسئوليت هاي يك مشاور سئو عبارتند از:
نظارت و تجزيه و تحليل كاربران وب سايت و بهبود تجربه كاربري
بهينه سازي صفحات وب
گزارش ها و آماري از وضعيت سايت ارائه مي دهد
كلمات كليدي قدرتمند را جستجو و پيدا كنيد تا ترافيك بيشتري دريافت كنيد
مشكلات و خطاهاي سايت را پيدا و رفع كنيد
رقبا را بررسي كنيد و راه حل هايي براي حفظ يا كسب بالاترين موقعيت ارائه دهيد
ساختار و رتبه بندي URL را بهبود بخشيد
تگ عنوان را بهبود و تغيير دهيد
برچسب هاي عنوان بهبود يافته
توضيحات متا يا توضيحات متا خود را بهبود بخشيد.
غني سازي محتواي وب سايت با لينك هاي داخلي و خارجي
بهبود و تقويت محتواي اصلي سايت
بسته به خط مشي شركت يا سازمان، نوشتن و توليد محتوا ممكن است بخشي از وظايف سئو باشد يا نباشد. اما در هر صورت از فرد انتظار مي رود كه تسلط خوبي به سئو و توانايي در نوشتن محتواي سئو و نوشتن قوانين به زبان فارسي داشته باشد.
كارفرمايان به دنبال چه ويژگي ها و مهارت هايي هستند؟
صفحه مربوط به تبليغات شغلي ديجيتال ماركتينگ و سئو سايت يكي از پربازديدترين صفحات سايت جاب ويژن است و بسياري از شركت ها خواهان استخدام سئو حرفه اي هستند. اگرچه هر شركت و سازمان ممكن است معيارها و دلايل انتخاب متفاوتي داشته باشد. اما به طور كلي، از يك متخصص سئو انتظار مي رود كه اين ويژگي ها و مهارت ها را داشته باشد:
دانش پيشرفته از عملكرد موتور جستجو
توانايي تفكر خلاقانه و استراتژيك، شناسايي مسئله و توانايي حل مسئله.
گرامر و مهارت هاي نوشتاري متوسط ​​تا پيشرفته
توانايي كار تيمي و انفرادي
با گوگل آناليتيكس و نحوه كنترل آن آشنا شويد
تسلط يا دانش نسبي به HTML، CSS و ساير زبان ها
آشنايي با ابزارهاي بهينه سازي وب سايت
مهارت هاي تحليلي و مديريت زمان عالي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۰:۴۰ ] [ مهديه عرب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی